Room Seven shop, de bestelsite voor lakens, beddengoed, accessoires en verzorging van Room Seven, hosted by S-factory
  Home     Uitleg     Voorwaarden & Privacy     Contact     Jouw bestelling     Links     Sitemap
Bezoek S-factory / Room Seven shop op Facebook! Nederlands
Kinderkamer (kids room):
 ° Kussenhoezen (pillow cases)
 ° Harthangertjes (heart hangers)
 ° Klamboes (mosquito nets)
 ° Speelgoedzakken (toybags)
 ° Opbergdoosjes (jewel boxes)
 ° Behang (wallpaper)
 ° Accessoires (accessories)

Beddengoed (bedding):
 ° Nachtkleding (nightwear)
 ° Slaapzakken (sleeping bags)
 ° Lakens (sheets)
 ° Hoeslakens (fitted sheets)
 ° Dekenhoezen (d. covers bedstead)
 ° Dekbedovertrekken (duvet covers)
 ° Quilts (quilts)

Verzorging (care products):
 ° Luiertassen (daiperbags)
 ° Overige tassen (other bags)
 ° Badcapes (bathcapes)
 ° Aankleedkussenhoezen (pad cover)

S-factory:
  Baby- & kinderwinkel S-factory
   
[keer terug (go back)]  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Beneden wordt de bestelprocedure bij Room Seven shop uitgelegd aan de hand van een aantal vragen:

Vraag: Hoe werkt het bestellen van artikelen bij Room Seven shop?

Het bestellen van artikelen gaat heel eenvoudig in z'n werk: Iedere artikelsoort kan aan de linkerzijde van de pagina worden aangeklikt, waarna de afzonderlijke artikelen op deze plek verschijnen. Hier staan dan tevens de kleuren, prijzen, etc. vermeld. Ook kun je het artikel hier bestellen: Selecteer de gewenste specificaties en klik op 'Bestellen'.

In het bestelformulier van S-factory, waar je nu bent aanbeland, zie je de artikelen die je hebt besteld. Je kunt hier het aantal bestelde artikelen aanpassen en/of eventueel opmerkingen toevoegen aan je bestelling.

Vanuit het bestelformulier kun je vervolgens weer verder gaan met winkelen of de bestelling afrekenen. Alle prijzen op de site zijn vermeld in Euro's, inclusief BTW / exclusief verzendkosten.

Als je tijdens het surfen op deze site wilt weten wat je allemaal hebt besteld of als je wilt afrekenen, klik dan op 'Jouw bestelling' in het menu aan de bovenzijde. Je komt dan weer vanzelf in het bestelformulier.

Vraag: Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Als je klaar bent met winkelen en je wilt afrekenen, ga dan naar 'Jouw bestelling' in het menu aan de bovenzijde.

Je komt dan automatisch in het bestelformulier, met daarin onder meer de bestelde artikelen, opgegeven specificaties en het totale orderbedrag.

Vervolgens kies je hoe de spulletjes verzonden dienen te worden. Daaruit worden automatisch de verzendkosten afgeleid (zie ook 'Voorwaarden & Privacy'-'Bezorging'). Overigens kun je hier ook nog de bestelling wijzigen of besluiten toch van de aankoop af te zien.

Besluit je te bestellen, druk dan op 'Afrekenen'.

Vul op dit scherm alle (adres)gegevens in en klik vervolgens nogmaals op 'Verder'.
Hier kun je alle gegevens nogmaals bekijken en de gewenste betaalmethode kiezen.
Druk tenslotte op 'Verzend order' om de order naar ons te versturen. Je zult tegelijkertijd een duidelijke orderbevestiging ontvangen op het door jou opgegeven mailadres.

(In geval je wenst te betalen via iDeal of PayPal, zul je direct naar de iDeal of PayPal site worden doorgelinkt om de betaling te verrichten)

Vraag: Tot slot, hoe gaat de verwerking van mijn bestelling in z'n werk?

Je bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt en direct bevestigd door middel van een automatische e-mail met daarin jouw bestelling, je persoonlijke wensen en het verschuldigde bedrag (inclusief verzendkosten).
Als je binnen 24 uur geen e-mail van ons hebt ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op! Waarschijnlijk is er dan iets mis gegaan met je e-mail naar ons.

We streven er naar om de bestelling binnen 2 werkdagen, nadat de betaling bij ons binnen is, de deur uit te doen.
Wanneer er een voorkeur is voor een leverdatum op een later moment, dan kun je dat op het bestelformulier vermelden, onder 'Opmerkingen'. We zullen het pakket dan een dag voor de gevraagde datum versturen.
Als je bij de bestelling een persoonlijke boodschap wilt toevoegen en/of het geheel als kado wilt laten inpakken, dan kun je dat ook onder 'Opmerkingen' toevoegen.
We zullen we het geheel dan feestelijk inpakken in rood kadopapier met witte stippen, helemaal GRATIS!

Wil je de bestelling laten bezorgen op een ander adres dan dat van jezelf, dan dien je dit adres op de bestelling te vermelden onder 'Bezorgadres'.